piątek, 18 listopada 2011

Dla dzieci. Misie, owieczki i chmurki :)

Sączę gorące kakao, kot śpi mi na kolanach, naleśniki z cynamonowym serkiem i brzoskwiniami czekają w lodówce aż Mąż wróci z pracy, dobrze mi :)

dziś niestety brakło słońca i słabe zdjęcia
na tapecie mobile / karuzele dla dzieci, czerwone serduszka przesuwam na weekend
trochę naiwne i nieporadne, ale chyba całkiem sympatyczne;)

owieczki:



misie:



chmurki:





kolory mogę zrobić dowolne
jeszcze nie mam patentu na mocowanie, prowizorka z gałązek (choć dla mnie to akurat docelowe rozwiązanie) i starego, wygiętego wieszaka :)

w planach mobile z ptaszkami, sowami, zwierzakami z farmy, zoo i lasu, dinozaurami, statkami, kotkami, serduszkami...

5 komentarzy:

  1. bardzo fajniutkie te Twoje zabawy z filcem.
    jak w końcu dopracuje koncepcje w lenkowie to pewnie się po coś do Ciebie zgłoszę :)
    Witaj w blogowym świecie ;)
    ps. tu to dopiero będzie dużo kisielu.....

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne chmurki- te mnie najbardziej ujęły. no i czekam z niecierliwościa na sowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się nad chmurkami zastanawiam ostatnio i sowy też mam w głowie, bo je lubię bardzo:)) super wyszły misie, pozdrowienia rabczańskie

    OdpowiedzUsuń
  4. a może owinąć sznurkiem te druciane wieszaki? mogłoby fajnie wyglądać
    pozdrawiam
    zantyrka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakieś to wszystko śliczne! :D No aż zachciało się powrócić do czasów dzieciństwa...ażeby bezkarnie takie cudna mogły wisieć w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń