sobota, 8 grudnia 2012

Kolorowe zaległości, czyli w tym roku filcowych świąt nie będzie ;)

Dzień dobry w tę słoneczną, rześką niedzielę sobotę!
Ależ mam zaległości! Przegapiłam nawet urodziny bloga! Gdy odkopię się spod fury literek do uszycia będzie smakowite, urodzinkowe candy :)

Niestety przez najbliższe tygodnie nie będę mogła podejmować się uszycia nowych literek, ale pod koniec grudnia i w styczniu powinnam już się odkopać i mieć więcej czasu :)

Kilka, przeterminowanych nieco, literek i innych tworków ;)

- radosna Kamilka i Jej Niebieska Strzała


- kolorowy zestaw zwierzęco-motoryzacyjny

 - słodka Amelka


- dziki Leon w bardzo kiepskim świetle


- i Franek Pirat, który ma bardzo niewyjściowe zdjęcie ;)


W domu szykuje się spore przemeblowanie, więc i na blogu będą zmiany i mały remont.
 A za tydzień może uda mi się pokazać Bardzo Wyjątkowe Literki, trzymajcie kciuki :D

PS.
W trakcie dzisiejszego nadrabiania zaległości w czytaniu blogów znalazłam dwie niespodzianki! Zostałam nominowana do nagrody 

przez  M. z www.babskieblogowanie.blogspot.com/ i U. z szyciotyp.blogspot.com/ - bardzo dziękuję :)
ja, spóźniona, więc nie nominuję dalej, bo już wszystkie czytane przeze mnie blogi tę nagrodę dostały ;)

 Pytania od BabskiegoBlogowania:
1. Bujanie w obłokach czy twarde stąpanie po ziemi?
Twarde bujanie w obłokach :D
2. Słoneczne lato ? czy mroźna zima ?
Słoneczna, mroźna zima - dokładnie taka, jak dziś za oknem
3. Kawa z mlekiem czy mleko z kawą?
Mleko z odrobiną kawy
4. Nie lubię poniedziałków bo ...
lubię poniedziałki ;)
5. Mam smaka na ...
agrest!
6. Lubię gdy ...
kot śpi mi na karku :)
7. Coś z niczego, czy nic z czegoś?
coś z niczego! zwłaszcza Zupa Nic ;)
8. Czasem, gdy nikt nie widzi zamieniam się w....
lwa kanapowego
9. Proszę o jakiś kawał :P
nie lubię kawałów :D
10. Kreatywnie znaczy ...
zaskakująco
11. (a tutaj czekam na własną inicjatywę)
Chłopiec czy dziewczynka?
:D

A teraz jedenastka via Szyciotyp:

1. Bloguję bo: czasem trzeba;)
2. Inspiracją dla mnie jest? Internet
3. Gdy tworzę.... odprężam się
4. Owoce czy warzywa? Owoce!
5. Kwiaty cięte czy doniczkowe? W ogródku ;)
6. Serial polski czy zagraniczny? Przyjaciele!
7. Filmy czy teatr? To i to
8. Śniadanie czy kawa? Śniadanie!
9. Satysfakcję daje mi... doprowadzanie spraw do końca
10. Ostatnio udało mi się... znaleźć pracę :D
11. Brakuje mi czasu by... szyć :D

Zmykam, bo głodny Chłop zaraz wraca z pracy, aaa

3 komentarze:

  1. śliczne te kolorowe literki :) krówki cudne :)
    a Amelka do schrupania :)

    jak to w tym roku nei będzie filcowych reniferów ?

    gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie kolorowo :)
    słoniki urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie literki! Może uraczysz nas jakimś tutorialem, co, co.....bo te literki wyglądają idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń